معرفی آجر نسوز و قیمت آجر نسوز نما

آجر نسوز یکی از متریال های بسیار پر فروش و متنوع از لحاظ رنگ، قیمت، کیفیت و اجرا در طراحی نمای ساختمان است. استعلام قیمت آجر نسوز در هر متر مربع با توجه به تغییر و نوسانات قیمت آجر نسوز نما در بازار همیشه با مشکلاتی مواجه بوده است.

 فروشگاه آجر ایران در صدد است تا با ارائه قیمت آجر نسوز نما به صورت مستقیم از درب کارخانه و ارسال فوری گام بلندی برای رفاه مشتریان خود بردارد. فقط کافیست برای خرید آجر نسوز با قیمت ارزان در کنار تضمین کیفیت محصول توسط آجر ایران با ما در ارتباط باشید.

آجر نسوز (Firebrick) در صنعت ساخت و ساز به عنوان متنوع ترین محصول نمای ساختمان شناخته می شود. در حقیقیت منظور از تنوع رنگ و طرح های آجر نما نسوز است. رنگ های این نمای محبوب شامل قرمز انگلیسی، پرتقالی شاموتی، سفید، مشکی، و… است.  همچنین طرح های مختلف آجر نسوز نما شامل ساده، کامل، کرکره ای، رستیک، تایل و… هستند.

 آجر ایران با تامین انواع مختلف آجر نسوز به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده و ارائه قیمت آجر نسوز به قیمت درب کارخانه قادر به تهیه و ارسال به سراسر کشور این محصول است. جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش انواع آجر نسوز نمای بیرونی و داخلی، باربیکیو، شومینه، کوره، کف فرش و… کافیست با کارشناسان فروش آجر ایران تماس بگیرید.

آجر نسوز ارزان را بدون واسطه به قیمت درب کارخانه

آجر ایران ارائه دهنده مناسب ترین قیمت آجر نسوز نما و فروش آجر نسوز ارزان بدون واسطه به قیمت درب کارخانه آماده ارائه خدمات به خریداران آجر نسوز قیمت ارزان می باشد. مشتریان گرامی می تواند ارزان ترین قیمت آجر نما نسوز را در کنار بهترین کیفیت و ارسال فوری از آجر ایران دریافت نمایند. مجموعه ما شرایط مناسبی برای خرید آجر نما ، آجر نما سفید ، آجر نما قهوه ای ، آجر نما مشکی ، آجر نما شاموتی ، آجر نما طوسی را در ایران فراهم نموده است.

آجر نما نسوز انگلیسی
آجر نما نسوز کف فرش

در ادامه نگاهی کوتاه به انواع آجر نسوز ارزان خواهیم داشت که در آجر ایران با مناسب ترین قیمت در اخیار خریداران قرار خواهد گرفت. پس با ما همراه باشید تا پر فروش ترین آجرهای نمای نسوز را بشناسید 

آجر نسوز انگلیسی ارزان

آجر نما انگلیسی از خاک نسوز با مواد پایه رنگی قرمز تولید شده است. این آجر نما به آجر سمیرم نیز معروف است. یکی از مدرن ترین انواع آجر نما در ایران آجر انگلیسی است. خاک نسوز قرمز رنگ استفاده شده در این آجر نسوز آن را به آجر انگلیسی در بین انواع نماها معروف کرده است. آجر سمیرم انگلیسی تا مدت ها براق می ماند و شوره نخواهد زد، زیرا در متریال آن اکسید آهن،آلومینیوم و سیلیس وجود دارد. برای خرید آجر انگلیسی به قیمت درب کارخانه با فروشگاه آجر ایران در تماس باشید.

آجر نسوز شاموتی ارزان

آجر نما شاموتی از جمله آجرهای نمای بسیار پر مصرف در انواع سایز و رنگ های مختلف است. آجر شاموتی اغلب برای نمای بیرون و درونی ساختمان کاربرد دارد. رنگ های زرد و پرتقالی محبوب ترین تقسیم بندی رنگی آجرهای شاموتی است. آجر نما شاموتی از نظر زیبایی دارای بازی رنگ بسیار زیادی می باشد. این نوع رنگ بندی مخصوصا مورد پسند افرادی قرار می گیرد که سایه روشن را می پسندند.

آجر نسوز قهوه ای ارزان

آجر نسوز قهوه ای یکی از آجرهای بی نظیر برای نما کردن ساختمان محسوب می گردد. آجر قهوه ای بسیار منعطف در اجرای هر طرح و متد نماسازی بوده و قابل استفاده در نمای بیرونی و داخلی ساختمان است. در واقع آجر نما قهوه ای در شهرهای صنعتی و آلوده از نظر آب و هوا برای نما کردن بوده زیرا رنگ این آجر نما خاصیت چرک تاب داشته و در طول زمان ظاهر آن زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

آجر کف فرش ارزان

یکی از گزینه های با دوام برای پوشش کف حیاط، راهرو، پله، باغ و ویلا آجر  نسوز کف فرش است. برای داشتن نمایی لوکس و زیبا و صرفه جویی کردن در هزینه ها آجر کف بسیار مناسب خرید است. آجر نما نسوز کف فرش یکی از انواع مدل های آجر می باشد که در چهار رنگ قرمز روشن شروع و در قرمز جیگری و سوخته خاتمه می یابد.

لیست قیمت انواع آجر نما نسوز ارزان در آجر ایران

ارائه لیست قیمت آجر نما نسوز به قیمت درب کارخانه در آجر ایران یکی از مزیت های خرید مستقیم آجر نما از فروشگاه ما است. اگر قصد خرید آجر نسوز ارزان قیمت را دارید حتما با ما در ارتباط باشید تا جذاب ترین پیشنهاد را در کنار ارائه کیفیت مطلوب به شما بدهیم. در این حالت است که خرید خوب، با کیفیت و با دوامی خواهید داشت و از زیبایی نمای ساختمان خود برای سالیان دراز لذت خواهید برد. آجر نسوز می‌تواند یک عامل اثرگذار در جذابیت نما و دکوراسیون داخلی خانه شما باشد.

فروش انواع آجر نسوز ارزان قیمت

آجر ایران پیشرو در فروش انواع آجر نسوز ارزان قیمت در کشور با توجه به ارتباط مستقیم با کارخانه های تولید کننده انواع آجر نما از نوع نسوز می باشد. ما تمام واسطه های موجود در ارتباط بین خریدار و فروشنده را حذف نموده ایم و توانسته ایم که قیمت آجر نسوز نما را ارزان تر از سایر فروشگاه ها ارائه بدهیم. ارزان ترین آجر نسوز نما و قیمت آجر نسوز ارزان در کنار بالاترین کیفیت را از آجر ایران بخواهید.

 زیرا ما با ظرفیت تامین بالا قادر خواهیم بود آجر نسوز را با قیمت ارزان در هر کجای ایران به دست مشتریان خود برسانیم. با توجه به گسترده بودن فعالیت ما در زمینه فروش آجر نسوز هیچ محدودیتی برای خرید عمده آجر نما طرح نسوز نداریم. اگر قصد استعلام موجودی و قیمت آجر نسوز نما را دارید با شماره 09133647034 در ارتباط باشید تا ارزان ترین قیمت آجر نسوز نما را به شما پیشنهاد بدهیم.

ابعاد ۲٫۵×۷×۳۱ سانتی متر

قیمت از 4400 تا 6000

ابعاد ۲٫۵×۷×۳۱ سانتی متر

قیمت از 5350 تا 7615

ابعاد ۲٫۵×۷×۳۱ سانتی متر

قیمت از 7500 تا 9800

ابعاد ۲٫۵×۷×۳۱ سانتی متر

قیمت از 7500 تا 9500

ابعاد ۲٫۵×۷×۳۱ سانتی متر

قیمت از 8000 تا 1050

ابعاد ۲٫۵×۷×۳۱ سانتی متر

قیمت از 8000 تا 13500

ابعاد ۱۰×۵٫۵×۲۰ سانتی متر

قیمت از 8700 تا 17000

ابعاد ۱۰×۵٫۵×۲۰ سانتی متر

قیمت از 8340 تا 15500

ابعاد ۲٫۵×۷×(۲۰+۱۰) سانتی متر

قیمت 8340 تا 9000

ابعاد ۲٫۵×۷×(۲۰+۱۰) سانتی متر

قیمت 7200 تا 10450

ابعاد 20*20 سانتی متر

قیمت از 8900 تا 15000

ابعاد 20*20 سانتی متر

قیمت از 8340 تا 14000

ابعاد ۲٫۵×۵٫۵×۲۶ سانتی متر

قیمت از 2950 تا 4500

ابعاد ۲٫۵×۵٫۵×۲۶ سانتی متر

قیمت از 3810 تا 5350

پر فروش ترين آجر نسوز نما ارزان قيمت در بازار

پر فروش ترين آجر نسوز ارزان در کشور سايزهاي 5/5*26 و 77*33 بوده که آجر نسوز انگلیسی دارای فروش بیشتری است. آجرهای نسوز قرمز به عنوان ارزان ترین انواع آجر نما نسوز و رنگ مشکی به عنوان گران ترین آجر نسوز شناخته می شود. اما آجرهای نسوز شاموتی از قیمت متعادل تری برخوردار است.

تست ميزان جذب آجر نسوز نما چگونه است ؟

 از فاکتورهاي مهم هنگام خريد آجر نسوز نما مقاومت و ثابت بودن رنگ آجر در برابر نور خورشيد و زطوبت است. برای تست ميزان جذب رطوبت در اجرنسوز، یک عدد آجر را به مدت يک هفته در يک ظرف آب قرار دهيد. اگر در اين مدت آجر شوره نزد مشخص است که خاک آن به لحاظ جذب کردن آب داراي استاندارد است، همين امر نشان دهنده کفيت آجر نسوز خريداري شده است.

موارد استفاده از آجر نسوز به طور گسترده در کوره های صنعتی با درجه حرارت بالا است. آجرهای نسوز شامل مواد جامد کاملا مقاوم در برابر درجه حرارت بالا هستند که خاصیت فیزیکی خود را از دست نمی دهند. این آجر با خاصیت نسوز خود برای تمام فرآیندهای درجه حرارت بالا، مانند تولید فلزات، سیمان، شیشه و سرامیک ها ضروری است. تحمل حرارتی آجر نما نسوز در حدود 1500 درجه سانتی گراد است. 

کیفیت خاک و کیفیت پخت باعث ماندگاری و از دست نرفتن رنگ آجر نسوز می گردد. همیشه قیمت آجر نسوز نما پائین دلیل بر مشتری مداری بودن فروشنده نمی باشد. کیفیت در خرید آجر انواع نسوز مهم ترین دغدغه خریداران بوده، زیرا کیفیت آجر نسوز باعث بالا رفتن دوام و ماندگاری نمای ساختمان و ثابت بودن رنگ آجر می شود.

 کارخانه ها و فروشگاه هایی که قیمت آجر نسوز را ارزان تر از سایر رقبا ارائه می کنند ممکن است از خاک درجه دو و سه در تولید آجر نسوز استفاده کرده باشند.  از این رو قیمت آن ها مناسب تر از دیگر کارخانه ها می باشد اما باید مشتریان توجه کنند که آجر ارزان بی کیفیت بعد از چند سال خود را در نمای ساختمان نشان می دهد. 

مزایای استفاده از آجر نسوز نما به جای نماهای معمولی

  • مقاومت زیاد در برابر سرما و گرما به دلیل پخته شدن در دمای زیاد
  • تنوع رنگ و سبک وزن بودن که سبب شده نمای نسوز احتیاجی به نگهدارنده نداشته باشد
  • به صفر رسیدن احتمال سقوط نمای آجر نسوز به دلیل نصب با ملات و سیمان
  • منعطف بودن برای اجرای طرح های مختلف نما
  • عایق بودن و جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف سال
  • ثبات رنگ و عدم تغییر رنگ سطح نما در طول سال ها
  • به دلیل میزان جذب آب پائین آجرهای نسوز شوره نمی زنند
  • مقاومت بسیار بالای این آجرها در برابر انقباض، انبساط، ضربه، خراشیدگی و فرسایش
  • استفاده از آجر نسوز به محیط زیست آسیب نمی‌زند

بهترین و پرفروش ترین انواع آجر نسوز کدام محصولات هستند؟

مهم ترین کار در هنگام خرید آجر نسوز آگاهی از بهترین و پر فروش ترین محصولات نسوز در بین آجرهای بازار است. برای اینکه به راحتی بتوانید آجر نسوز مد نظر خود را انتخاب کنید باید با ویژگی های آجر نما نسوز آشنا باشید. پس با ما همراه باشید تا بهترین نمای نسوز و پر فروش ترین انواع آجر نسوز نما را بشناسید.

 ویژگی های آجر نسوز با کیفیت بالا جهت اجرا در نمای ساختمان چیست؟ 

۱. شکستگی و ترک بر روی سطح آجر نسور وجود نداشته باشد

۲. لبه های آجر نما صاف و یکدست و بدون ریختگی باشد.

 ۳. هر قطعه آجر نسوز باید یکدست و بدون تاب بوده و دارای جذ استاندارد 10 تا 15 درصدی آب باشد

۴.رنگ آجر نما نسوز در سطح و داخل آن باید ثابت باشد.

پر فروش ترین آجرهای نسوز محبوب در بازار ایران

آجرهای نما نوع نسوز انگلیسی و شاموتی دو مدل از محبوب ترین آجرهای نما در بین انواع آجر نسوز هستند. با توجه به تنوع در مدل های آجر نسوز کیفیت های مختلفی نیز در بین این محصولات مشاهده شده است. اما مهم ترین عامل تقسیم بندی رنگی این نمای پر طرفدار ساختمانی نوع خاک آن می باشد.

 انواع آجرهای نسوز نما بر اساس نوع خاک عبارتند از:۱- آجر نسوز انگلیسی ۲-آجر نسوز شاموتی ۳-آجر نسوز مشکی ۴-آجر نسوز سفید ۵-انواع آجرهای نسوز کوره، باربیکیو و تنور، کف.

هزینه اجرای نمای نسوز و نصب آجر نما نسوز

هزینه اجرای آجرنسوز بستگی به مهندسین و طراحان نمای ساختمان دارد. طراحی نما یک امر تخصصی بوده و نیاز به دانش طراحی معماری دارد. پس اگر به دنبال داشتن یک نمای مدرن و زیبا هستید حتما از کارشناسان این حوزه مشورت بگیرید.

 تا هم در کاهش هزینه تمام شده آجر نما و هم در خرید آجر نما نسوز با توجه به متراژ مورد نیاز صرفه جویی کرده باشید. ما در ادامه به دو سوال برای آگاهی شما از قیمت آجر نسوز نما قبل از خرید آجرنسوز پاسخ خواهیم داد.

قیمت هر متر مربع آجر نسوز چقدر است؟

 تنوع در طرح و رنگ و جنس آجرهای نسوز آجر ایران در کنار سایزهای مختلف این محصول تعیین کننده بهای تمام شده آجر نما هستند. آجرهای نسوز در بازه قیمتی 135000 تومان تا 323000 تومان در بازار آجر ایران قیمت گذاری شده است.

 البته که این اعداد ثابت نخواهد بود و در طول زمان دستخوش تغییرات قیمت خواهند شد. با توجه به نوسانات قیمت در کشور بهتر است قبل از خرید جهت دریافت قیمت روز آجر نسوز نما با شماره های اعلام شده در سایت تخصصی فروش آجر نسوز ما حاصل فرمائید.

هزینه اجرا و نصب آجر نسوز نما چقدر است؟

به طور معمول مهندس نمای ساختمان است که دستمزد نصب آجر نسوز را تعیین می کند. این موضوع بستگی به طرح نما و نحوه اجرای آن دارد. اما به صورت میانگین نرخ اجرا و نصب آجر نسوز نما از ۱۷۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان ادامه پیدا می کند.

قیمت آجر نسوز نما ارزان

قبل از خرید آجر نسوز نما باید شناخت کافی از آجر نسوز مرغوب و کیفیت درجه یک داشته باشید. پس از آن می توانید با اطلاع از قیمت آجر نسوز نما اقدام به خرید آگاهانه کرده و در نهایت از زیبایی نمای ساختمان خود لذت ببرید. همچنین انتخاب آجر نما نسوز کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می تواند تا سال های سال نمایی شکیل و ماندگار را برای ساختمان شما به همراه داشته باشد.

ظاهر نما، زیبایی و دوام آجر نما یکی از مراحل چشمگیر ساخت هر بنایی که در سطح شهر است. مهندسان ساختمانی که به دنبال کیفیت آجر نسوز و زیبایی نمای آن هستند قطعا از مراکز معتبر اقدام به خرید آجر نسوز می کنند. کارفرما از سوی مهندسین سازه با پیشنهادهای مختلفی برای انتخاب و خرید آجر نما روبرو می شود. 

پروژه ایی چشمگیر، زیبا و بادام به نظر خواهد آمد که در درجه اول نمایی با کیفیت و زیبا داشته باشد. مهندسین ساختی که در نمای ساختمان از آجر نسوز استفاده می کنند. مطمئنا برای داخل خانه نیز از ویژگی های آجر نسوز کمال استفاده را می برند

نمای نسوز آجر ایران 1
نمای نسوز آجر ایران 2
نمای نسوز آجر ایران 3
نمای نسوز آجر ایران 4

یکی از پر مصرف ترین مصالح با قیمت مناسب برای طراحی و اجرای نمای ساختمان ها و ساخت کوره آجر نسوز است. در نمای داخلی نیز از آجر نما نسوز استفاده می شود. برای تولید آجرهای نسوز از عناصر مختلف و خاک نسوز استفاده می شود. در کوره ها و صنایع ذوب آهن و فولاد از آجر نسوز کاربرد گسترده ای دارد.

ویژگی های آجر نسوز با کیفیت بالا و درجه یک را بهتر بشناسید

برای اینکه آجر نسوز با کیفیت و درجه یک به دست مشتری برسد، در کوره های شاتلی پخته می شود. مزیت کوره های شاتلی پخت آجر نسوز این است که حرارت به صورت کاملا یکنواخت پخش شده و آجرها به صورت کامل و همرنگ پخته می شوند. یکی دیگر از کوره های پخت آجر نما نسوز کوره های تونلی هستند که آجرهای تولید شده با آن ها به دلیل عدم پخش یکنواخت حرارت در رنگ و شکل های مختلف تولید می گردد. استحکام آجرهای تولید شده در کوره های شاتلی از تونلی بیشتر بوده و تابع استانداردهای محیط زیست هستند.

آجر های نسوز در مرحله قالب گیری به وسیله دستگاه پرس به شدت فشرده می شوند. این موضوع آن ها را نسبت به سایر آجرها سخت تر می کند، لب پر شدن و شکستگی این محصولات بسیار کاهش می یابد. همچنین آجرهایی با کیفیت تر شده و در طول زمان تغییر رنگ نداده و روی آن ها جلبک یا شوره نمی زند.

یکی دیگر ویژگی های مهم آجر نسوز جذب آب پایین در حدود 5 درصد است. این خاصیت مهم باعث عدم نفوذ رطوبت،یخ زدگی می شود. انقباض و انبساط دمایی آجرهای نسوز آجر ایران بسیار مقاوم تر از نمونه های دیگر آجر نما است.

تشخیص آجرهای نسوز از آجرهای معمولی

آجر نسوز نسبت به آجر معمولی به راحتی قابل تشخیص است. سطح آجر نسوز نسبت آجرهای معمولی نما صاف تر و منظم تر است. آجر نسوز دارای سطح تقریبا صیقل بوده و هر گونه خاک متفرقه و اضافه بر روی آن وجود ندارد. تنوع رنگی در این نوع آجر بسیار بیشتر از آجر های دیگر است. طیف رنگی سفید، طوسی، قرمز، قهوه ای، زرد و غیره را می توان در این آجر مشاهده کرد.

آجر نسوز نما آجر ایران

خرید آجر نسوز نما در طرح و رنگ های متنوع

هنگام خرید آجر نما نسوز، متوجه این آجرهای نمای محبوب در شکل و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شوند.محصولات آجرنمانسوز به صورت پیش ساخته در صنایع آلومینیوم، فولاد و آهن مورد استفاده قرار می گیرند. برای اتصال آجرهای نسوز به یکدیگر از ملات نسوز استفاده می گردد. اگر از ملات پرتلند معمولی برای این کار استفاده شود تحمل حرارتی آجر نما پائین می آید. 

در تولید انواع آجر نما نسوز از خاک رس آتشین که شامل سیلیس و آلومینا است برای دوام طولانی مدت محصول در مصارف های مختلف استفاده شده است. بهترین قیمت آجر نسوز نما دیوار را از شرکت آجر نسوز اصفهان، آجر ایران بخواهید . معماران و صاحبان املاک مسکونی برای اینکه دارای ساختمانی با هویت منحصر به فرد و جذاب باشند از آجر نسوز به عنوان یک نمای خاص در طراحی های داخلی خود کمک می گیرند.

بسیاری از معماران با توجه قیمت آجر نسوز نما و قیمت هر متر آجر نما و مزیت آن نسبت به سایر آجر نماها در طراحی داخلی از این مصالح استفاده کرده و هویتی فوق العاده و شگفت انگیز را به طراحی ساختمان می بخشند. فرقی نمی کند که تصمیم به ایجاد اتاق خواب، حمام یا اتاق نشیمن داشته باشید. هر قسمت با این دیوارهای آجری ظاهر جذابی پیدا می کند.

طراحی داخلی ساختمان های تاریخی و کلاسیک بدون این دیوارها قابل تصور نیست. از دیوارهای آجری می توان در سایر فضاهای نشیمن نیز استفاده کرد. برای برخی، استفاده از دیوار آجری در اتاق نشیمن نمایانگر ساختمان‌های غنی و تاریخی گذشته و حال است. شما می توانید با بررسی قیمت آجر نسوز نما دیوار برای طراحی ساختمان خود گزینه ای مناسب را پیدا کنید. این سبک طراحی راهی برای افزودن ظرافت و هویت به فضای داخلی خسته کننده ای است که شیشه و سنگ بر آن حاکم است.

خرید مستقیم آجر نسوز بدون واسطه از آجر ایران

مزایای استفاده از آجر نسوز به عنوان نمای ساختمان

آجرهای نسوز برای محیط‌های مختلفی از جمله دیوار خارجی ساختمان، محوطه باغ و ویلا، پوشش کف و همچنین دیوار‌های داخلی استفاده می شوند.
  1. در برابر سرما، گرما و فرسایش به دلیل پخت در دمای زیاد، مقاومت زیادی دارند
  2. به دلیل پخته شدن آجر نما نسوز طیف رنگی متنوع و گسترده ای دارد
  3. با توجه به وزن کم آجرهای نسوز هنگام نصب و اجرا احتیاجی به نگهدارنده ندارند
  4. هنگام نصب آجر نسوز به دلیل استفاده از ملات و سیمان احتمال سقوط آن‌ها به صفر می رسد
  5. طراحان نما در هنگام اجرای نمای نسوز بر روی دیوار بدون داشتن محدودیت اندازه در نصب طرح‌های متفاوت خلق می کنند
  6. به دلیل عایق بودن از اتلاف انرژی در فصول مختلف جلوگیری می کند
  7. با دارا بودن استانداردهای تثبیت رنگ، بعد از چندین سال نیز تغییر رنگ نمی‌دهند
  8. آجرهای نسوز با توجه به درصد کم جذب آب ضد شوره می‌باشند
  9. این آجرها میزان جذب آب بسیار پایینی دارند به همین دلیل رطوبت در آجر نفوذ نمی کند
  10. مقاومت بسیار بالای این آجرها در برابر انقباض، انبساط، ضربه، خراشیدگی و فرسایش
  11. استفاده از آجر نسوز به محیط زیست آسیب نمی‌زند و نمایی بسیار جذاب را بوجود می آورد
رنگ قهوه ای و قرمز محبوب ترین رنگ برای آجرهای نسوز محسوب می‌شود. اما در حالت کلی می‌توان به چهار رنگ اصلی قهوه ای، مشکی، زرد شاموتی و قرمز برای این نوع آجر اشاره کرد.

تمیز کردن آجر نسوز

برای شستن آجر‌های نسوز باید نسبت به رعایت نکاتی حساس بود. در غیر اینصورت شکل ظاهری آن ممکن است دچار تغییر شود. در صورتی که سطح آجر نسوز به مقدار کمی آلوده بود با استفاده از آب و سنباده های معمولی نسبت به تمیز کردن نمای نسوز اقدام نمائید. لازم است بدانید که برخی مواد شیمیایی و نمک ها می تواند آسیب جبران ناپذیری به سطح آجر نما نسوز بزند. همچنین برای پاک کردن دوده و چربی می توانید از آب و صابون طی چندین مرحله شستشو کمک بگیرید. برای برق انداختن سطح آجر نسوز نما از واترجت های صنعتی استفاده کنید.

آجر ایران به عنوان بزرگترین تامین کننده انواع مختلف آجر در ایران آماده است تا با پیمانکاران و معماران پروژه های بزرگ ساختمانی در تعامل باشد. به همین منظور از کلیه مهندسین و پیمانکاران ساخت و ساز دعوت به عمل می آید تا به منظور تامین آجر مورد نیاز پروژه های خود با مشاورین مجرب آجر ایران ارتباط برقرا نمایند و از پیشنهاد های شگفت انگیز و تخفیف های ما در قیمت آجر نسوز نما برای کاهش هزینه های ساختمان سازی خود استفاده نمایند.