نمایش دادن همه 5 نتیجه

خرید آجر مشکی برای نمای ساختمان به قیمت درب کارخانه

آجر نسوز مشکی نوعی آجر است که از خاک رس باکیفیت ساخته شده و در دمای بالا پخته می‌شود. این فرآیند باعث ایجاد آجری سخت و بادوام با ظاهری شیک و مدرن می‌شود. آجر نسوز مشکی به دلیل رنگ مشکی منحصربه‌فرد و جذابش، انتخابی محبوب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها است.

 آجر نما نسوز مشکی برای ایجاد نماهایی با جلوه زیبا و رنگ هایی نزدیک به هم کاربرد زیادی دارد. این محصول دارای ظاهری مدرن بوده و در رنگبندی دودی، مشکی کم رنگ و مشکی تیره ارائه می گردد.

در بین انواع آجر نما  این رنگ از آجر، به دلیل زیبایی و قدرت بصری که دارد، بسیار مورد توجه بوده و در معماری و طراحی داخلی، به عنوان رنگی شیک و مدرن استفاده می شود. قیمت آجر نسوز مشکی و خاص بودن آین مدل نما آن را به محبوبیت ترین آجرنما تبدیل کرده است.

قیمت آجر نسوز مشکی اصفهان

خاک معدن ابعاد آجر مشکی تاثیر زیادی در قیمت آجر مشکی نسوز دارد. اگر قصد خرید آجر نسوز مشکی و اطلاع از قیمت آجر مشکی را دارید می توانید با کارشناس بخش فروش آجر ایران تماس بگیرید.
آجر نسوز مشکی در برابر بارش باران و تابش های خورشیدی از استحام بالایی برخوردار بوده و رنگ آن ثابت می ماند. ابعاد آجر نما نسوز مشکی اصفهان شامل سایزهای پلاک ۲.۵×۳۱×۷، کرکره ای ۲.۵×۳۱×۳.۵، تایل ۲.۵×۶۰×۱۰، کف فرش ۲.۵×۲۰×۲۰، پلاک ۲.۵×۲۶×۵.۵ است.

نحوه نصب آجر نما مشکی همانند سایر آجرهای نسوز به سه روش چسباندن با چسب مخصوص، استفاده از ملات و اجرای آجر نما به روش خشک انجام می شود. بازی رنگ در آجر نما نسوز مشکی نسبت به سایر آجرها بیشتر است. آجر نما مشکی از زیباترین محصولات آجر اصفهان است که از مواد معدنی بسیار مرغوب تولید شده است.

ویژگی های آجر نما نسوز مشکی

عدم تغییر رنگ در مقابل عوامل محیطی و تابش آفتاب
یکی از مهمترین ویژگی های آجر نسوز، مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی و تابش آفتاب است. این آجرها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر نور خورشید و تغییرات آب و هوایی رنگ خود را از دست نمی دهند و زیبایی خود را برای سالهای طولانی حفظ می کنند.

مقاومت و استحکام بالا ، بدون ترک و یا تخلخل

آجر نسوز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته شده و در فرآیندی پخته می شود که به آن استحکام و مقاومت بالایی می بخشد. این آجرها در برابر ضربه، فشار و سایش مقاوم هستند و به مرور زمان ترک نمی خورند و دچار تخلخل نمی شوند.

استفاده از رنگ 100 درصد از مواد آلی و معدنی و طبیعی

در تولید آجر نسوز از رنگ های 100% طبیعی و فاقد مواد شیمیایی مضر استفاده می شود. این امر باعث می شود که این آجرها علاوه بر زیبایی، برای سلامتی انسان نیز بی ضرر باشند.

ضمانت تضمین کیفیت آجر نما تا 15 سال

شرکت های تولید کننده آجر نسوز، کیفیت محصولات خود را تا 15 سال ضمانت می کنند. این ضمانت نشان دهنده اطمینان این شرکت ها از کیفیت بالای آجرهای نسوز خود است.

ضد شوره و با فرمولاسیون اختصاصی

آجر نسوز به دلیل فرمولاسیون خاص و مواد اولیه مرغوب، در برابر شوره زدگی مقاوم است. این امر باعث می شود که این آجرها در مناطق با آب و هوای مرطوب و یا دارای باران های اسیدی نیز قابل استفاده باشند.

بالاترین سطح عایق در برابر حرارت و رطوبت و صدا

آجر نسوز عایق حرارتی و رطوبتی بسیار قوی است. این امر باعث می شود که از هدر رفتن گرما و سرما در ساختمان جلوگیری شود و همچنین مانع از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان گردد. علاوه بر این، آجر نسوز عایق صوتی مناسبی نیز به شمار می رود و می تواند تا حد زیادی از ورود صدا به داخل ساختمان جلوگیری کند.

در مجموع، آجر نسوز به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد، انتخابی ایده آل برای نما و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها است. این آجرها علاوه بر زیبایی و ظاهری شیک، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و برای سالهای طولانی می توانند زیبایی خود را حفظ کنند.

قیمت آجر نسوز مشکی با توجه به کیفیت و دوام این محصول مناسب و مقرون به صرفه برای خرید است. جهت استعلام قیمت آجر نما مشکی و اطلاع از آخرین قیمت این محصول با کارشناس فروش آجر ایران تماس حاصل فرمائید. آجر مشکی نسوز یکی از زیبا ترین رنگ های آجر نما برای عمق بخشیدن به نمای سازه های تجاری و مسکونی است.

کاربرد آجر نسوز مشکی اصفهان

آجرهای نسوز مشکی را می توانید با بندکشی مشکی برای زیباسازی نما به کار ببرید. از نظر طراحان و مهندسین آجر نما مشکی یک محصول با اصالت و بی انتها محسوب می گردد. آجر سیاه یا مشکی برای شومینه و طرح پشت تلویزیون نیز به کار می رود.

ترکیب آجر نسوز سفید به همراه آجر سیاه نمایی جذاب تر ایجاد می کند. اغلب برای طراحی نما آجر مشکی را می توان با آجرهای نما رنگ روشن از خانواده آجر شاموتی استفاده کرد. اخیرا استفاده از سنگ نیز به همراه آجرهای نسوز مشکی افزایش پیدا کرده است.

انواع آجر مشکی نسوز

آجر مشکی نسوز در انواع تایل، آجر کرکره ای، پلاک و کف فرش عرضه می شود و می تواند به شکل آجر دستی، آنتیک و رستیک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول بسیار مناسب برای مناطقی با آب و هوای سرد و خنک است. به همین دلیل بیشتر در مناطق با آب و هوای ساحلی شمال و غرب ایران بیشتر دیده می شود. استفاده از آجر مشکی تیره می تواند به خانه و ویلای شما را گرم تر نگه دارد.